Monday 29 September 2014

Recognition Part 2

Kenapa ada Part 2? haha.. sesaje nak buat sambungan kisah semalam. Ok sambungan dari cerita semalam Senior Supervisor

Ok miza nak terang sikit pasal Rank dalam Shaklee ni. Bermulanya kita berdaftar kita adalah Distributor kemudian barulah boleh untuk naik Rank seterusnya. Tetapi untuk naik Rank ada syarat2nya.. hihi :) Tapi jangan risau.. mudah je sebenarnya sebab miza sendiri dah buktikan dalam masa sebulan je dah boleh naik Rank. Nak tahu rahsianya?? Kena lah pm kan.. Nama pon Rahsia.. hihi..

Ok ni turutan Rank dalam Shaklee :

1. Supervisor
2. Senior Supervisor
3. Coordinator
4. Senior Coordinator
5. Key Coordinator
6. Senior Key Coordinator
7. Master Coordinator

Miza baru dapat Rank no. 2.. Ada 5 Rank lagi untuk capai kemuncak!. Tapi insyaALLAH dengan izin Allah miza sendiri nak usaha untuk capai lebih lagi. Bukan duit2 rank yang dikejar sebenarnya.. Tetapi Kejayaan dalam sesuatu itu yang perlu kita ambil. Apa yang kita ada kita kongsi bersama semua.. Sama-sama boleh berjaya kan! :)

Mulanya miza sebagai Distributor biasa January 2014. Naik Supervisor pada Februari 2014. Dan pada Mac 2014 miza terus naik Senior Supervisor bila dapat melahirkan seorang leader baru SITI HASLINDA a.k.a Anak Shaklee Pertama miza :) merupakan kakak kandung miza sendiri.. 

Eh jap! Nak share serba sedikit kenangan bersama leaders perjuangan :)

Kanan Victor [Miza & suami] Kiri Victor [My mummy Nadia] yang hero tgh tu anak sulong Nadia..hihi
Ok yang ni Group Leader dari depan Kak Dal , Kak Aida [My Greatnanny], Nadia [My Mummy], Kak Nini [My Nanny] , Kak Nadian, Kak Asha, Yang comel molek bawah tu saya lah.. hihi :)
Yang ni gambar dari blog mummy Miza.. hihi beautyhealthymummy 

Senior Suervisor. Alhamdulillah :) Sebab apa ada dua? Sebab suami pon dapat apa yang kita dapat.. Best kan? :)

Haa... Yang ni di ambil dari jarak jauh.. Ramai kan? Ramai sangat2 lah. Ni pon dipecah2 naik sikit2.. Ha.. Cari lah miza kat mana..hihi Credit photo : kakak iparku :)
Reben & Sijil Shaklee :)

Ok lah. banyak lagi nak cerita kat sini.. Nak tahu lebih mendalam berkenaan Shaklee ni.. Jangan malu jangan segan, Pm / whatsapp miza laju2.. InsyaALLAH miza bantu mana yang termampu :)

Siti Hamizah
SID:1086169
017-364 5052
FB: Siti Hamizah
Blog : mummyzavitamin.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...