Sunday 5 November 2017

Apa shaklee beri pada saya

Alhamdulillah syukur !
.
============
APA YANG SHAKLEE BERI PADA SAYA
============
.
.
Sepanjang menjadi ahli shaklee hampir 4 tahun ni shaklee banyak membantu saya dan family. Jika dulu berdua kini kami bertiga . Alhamdulillah. Selain itu, impian nak pergi bercuti dlm Malaysia juga tercapai dengan hasil simpanan bonus shaklee. (SABAH & LANGKAWI)
.
Setiap kali tengah bulan shaklee membantu kami dari segi kewangan dengan mendapat BONUS BULANAN. Sekurangnya kami mencari income tambahan disebabkan ekonomi negara sekarang yg tidak menentu kita perlu membuat dua tiga kerja dlm satu masa. .
.
Kami ada Vision Board kami sendiri KLIK SINI kenapa kami memilih shaklee sebagai bisness sampingan kami. Sekarang SHAKLEE IS PART OF MY LIFE !! .
Hq Shaklee pula rumah kedua setiap sabtu 😅😅
.
.
.







Saya nak bantu diri sendiri serta family dan saya nak bantu anda2 di luar sana untuk mencari income tambahan . Saya berbesar hati menerima ahli baru dlm team kami 😊
.
.
.
.
.
Si jantung hati dunia akhirat 

Your Trusted Shaklee Distributor
Since 2013

.
#shakleebymummyza #TeamMzGroupEmpire

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...